Hejdå

Jag ger upp
Det finns inget mer. Just nu inget mer.


Jag kommer inte finnas här för er som förut på ett tag. Jag behöver ta hand om mig själv nu. För att orka leva.





Du har sett för mkt av mig. Mer än någon annan någonsin gjort i princip. Det går inte. Denna sida av mig finns inte, den får inte finnas. Jag vill inte ha den här. Jag måste säga hejdå till dig. Det funkar inte..

Jag orkar inte mer. Inte just nu iallafall.
Ni vet var jag finns, om ni vill något på riktigt.


Hejdå.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dimalim

kram vet hur det är maila om du vill prata

Postat av: Anonym

Kämpa på tjejen!Det vänder så småningom...Styrkekram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback