this is what i love and can't stop lovin'


Om 24 dagar smäller det. 12mars, MONDAYBAR SPRINGCRUISE! Så jävla underbart, som jag har längtat. Redan sedan sista dagen på luciakryssen.
Kommer inte bli lika bra musik som den, men nu har det dykt upp mer bra namn:)
Armin van Buuren spelar ju, men inte riktigt min grejj:) Jag kommer nog spendera mer tid på andra golvet, eller ja, jag hänger väl efter grabbarna.
Det blir jag o 7 grabbar som åker, får vänta till Black&white kryssen i Juni för att få åka med Mickan:) Men den är snart här...


Förra årets springcruise med Armin



På fredag blir det C.U.Ms modevisning, skitskoj! På med clubwear kläderna och dit o stötta! Jag har 6 biljetter om någon vill ha :)
Förhoppningsvis blir det massa bra musik då också så man får dansa lite:D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mickiz

wohoooooo. I LIVE FOR HARDSTYLE babyyy! Då jävlar ska vi ha tatuerat oss innan minsann!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback