Empty feelings...

Känns tomt.
Känns som att folk försvinner ifrån mig? Vet inte varför, för så är det väl egentligen inte..
Men känns som många vänner är längre ifrån mig plötsligt? Inte bryr sig lika mkt?
Känner mig ensam, konstigt nog?

Mår inte alls bra just nu, och inte gjort senaste veckan. Riktigt dåligt faktiskt.
Så känner någon för ett litet pepp-talk så tackar jag glatt ja. Eller bara en lång promenad någon kväll. Vad som helst. Jag behöver det. Komma hemifrån. Just nu är det bara jobb och sova känns det som. Sjuk fortf och det vägrar gå över, vilket betyder ingen träning. Trött konstant..

Ensam hemma ikväll, var ett tag sedan jag bara satt hemma ensam o inte gjorde någonting.

Nej, nu hoppar jag in i duschen, sen kryper jag till sängs. Får se när älsklingen kommer hem...

Ha det bra...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mickiz

En sak i taget, det kommer ordna sig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback