Hey you..

Hallå där..

Inte uppdaterat på länge.. Väldigt länge känns det som.
Senaste tiden har varit rätt full med saker..

Mondaybar Springcruise var helt jävla underbart. Hade tänkt skriva ett helt inlägg om det men har inte orkat.. Men ett ord kan beskriva alla känslorna under den helgen - LYCKA.

I helgen fyllde jag år. 22år. Usch, börjar man bli gammal? Tack alla ni underbara vänner som dök upp för att fira mig, ni gjorde det till en underbar födelsedag! Och tack ni som kom ihåg mig på min födelsedag:)
På söndagen kom familjen hit på tårta osv, de har aldrig sett lägenheten så det var roligt.


Nu då?
Torsdag är det dags för MondayBar XL, söndag Norrköping.

I övrigt?
Jag mår inte speciellt bra. Verkligen inte. Igår och idag har jag gått omkring som en Zombie på jobbet, bara varit där för jag verkligen måste. Mkt i huvudet, konstant. Jag vet inte var jag ska ta vägen, vill bara stänga av allt. Hemma nu med mig själv, djuren. Musiken räddar mig nu. Jobbigt att inte ha bilen o dra på hög volym o glömma allt för en stund. Då mår jag iaf bra.
Musik kan verkligen rädda en ibland..

Äh. Svammel. Kände bara att jag skulle uppdatera lite..
Kanske lägger upp något lite gladare o roligare en annan dag..

Ha det bra!



Permalink En dålig dag Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mickiz

Hardstyle räddar liv<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback