Empty

Jaha.
9 dagar kvar till kryssen typ. Just nu känner jag inget sug inför det alls faktiskt. Inte ALLS. Det kommer väl snart tillbaka, hoppas jag....


Idag har varit en konstig dag.. Började okej, helt plötsligt står jag på jobbet och mår tok illa. Var nära på att åka hem efter att ha varit tvungen att springa ifrån ett par gånger, men plötsligt blev det bättre så jag blev kvar hela dagen.
Jobb imorn igen, med Mikaela som tur är. Sen ledigt 2 dagar, välbehövt. Massvis att göra, men ska försöka ta hand om mig själv ordentligt dessa 2 dagar. Tänka, sova, träna.. Bara va. Hundpromenader. Sen jobbar jag varje dag fram tills kryssen. Usch.


Nej, sängen väntar. Ha det.

Permalink En dålig dag Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback