Im back!

Hallå där. Det var ju inte igår jag skrev. Har haft fullt upp på sista tiden, o ingen ork eller lust för bloggen :)

Mkt jobb, mkt partaj, vänner, och kärlek! :)

Vad är nytt då?
-Har fått kontakt med älskade Sara igen, superroligt.
-Är numer inte singel längre, har min underbara Henrik :)
-Mondaybar Black&White cruise bokad, och imorgon är det Mondaybar Black på Götakällare:D
-Har tappat motivationen helt för gymmet, men däremot har jag börjat gilla att springa ute, så blir ofta det numera:)
-Ligger just nu hemma, sjuk från jobbet, pga ryggont. Vart dålig sen i söndags, knappt kunnat gå, jag som ALDRIG haft problem med ryggen.
-Åker förhoppningsvis utomlands med älsklingen i sommar :D Kommer bli helt underbart!


Ja, det var väl lite iaf :)
Om en månad är mondaybar-kryssen, så så fort ryggen är bättre måste jag komma igång med träningen igen. Det ska aldrig vara enkelt, så fort motivationen är tillbaka och jag kommer igång sker någonting som pajjar allt:) Men med utlandsresa och mondaybar som närmar sig så borde jag ju kunna känna mig tillräckligt motiverad ändå tycker jag :)

Snart helg också. Förhoppningsvis blir det att träffa älskade Mickan på fredagen :D

Se ya soon, i hope;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback