Helgen som var m.m..

Helgen spenderades med min älskling.. Lördagen åkte vi ut till honom, till hans föräldrar, till hans syster m.m. Sen åt vi god middag ute i nynäs. Trevlig dag. Kvällen blev det bara lugnt.
Söndagen spenderade jag åt att tvätta:P Efter det gick vi på bio i Kista, myspys.

Den här veckan jobbar jag måndag-fredag, tot 50h.. Känns rätt slitigt då jag dessutom gått och blivit sjuk.. Hoppas det inte blir värre, då blir det inte roligt..=( Iof kan jag ta det väldigt lugnt på jobbet om jag är dålig, men tiden går så himla långsamt då också..


Du betyder så otroligt mycket för mig Jocke. Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig. Jag vill leva med dig för allti. Du är helt underbar. Allt jag någonsin drömt om. Att du verkligen är Min är fortfarande svårt att förstå.
Jag älskar dig!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mickiz

fan den här bloggen blir bara sliskigare o sliskigareskratt

Postat av: malinm

fin header :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback